Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Britt - 20 januari 2011 19:45

Jag är glad att jag inte gav ett nyårslöfte om att uppdatera bloggen ofta...

Det hade jag brutit direkt.

Men jag vill skriva om stort och smått, det är bara det att antingen så har jag för fullt upp att göra eller så händer det ingenting i mitt liv.

I dag/Kväll hände det i alla fall något positivt, jag blev intervjuvad av Vetekornet, Vetlandas församlingsblad.

Det är alltid pirrigt, kommer det att bli mottaget på rätt sätt eller kommer personer i min närhet att bli ännu mer förvirrade, fick jag fram det jag ville säga? Uppfattades det på rätt sätt?

Ibland är det inte lätt.


Jag läser ofta Tolle leges blogg och denna gång skrev hon om sin vilja om vad hon skulle vilja och jag tar en av hennes saker och gör till min egen.

Hon vill bli förälskad och det vill jag också bli. 

Och denna gång vill jag att känslorna ska vara besvarade, utan tvekan eller undantag. Jag vill möta någon som kan bli förälskad i mig och jag i honom.

Tror ni att det finns någon sådan där ute i vida världen? Eller ska jag sitta här och vänta?

Jag säger som henne: Ske din vilja Gud, med mitt egna tillägg: det är ju då det blir allra bäst.


Kram på er alla där ute, som längtar och väntar och ni som funnit och vunnit.

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards