Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Inget och mer av den varan

Av Britt - 25 mars 2010 21:06

Som rubriken anger, inget har hänt, eller jo det har det.

bilen har fått sin dödsdom så nu ska jag köpa en annan.

Men suck vad det känns tungt. Det här var det sämsta bil köp jag någonsin gjort.

Vilket säger mycket till er som känner mig:)


för övrigt söker jag lägenhet i Eksjö och några intresserade läsare av den här bloggen. Som jag iof funderar på att lägga ner:)


I övrigt jobbar jag, hälsar på i hult, sjunger i kör och besöker kyrkan, läser böcker och klappar katter.

Ji föresten tranorna har kommit hit! Så nu är våren på väg:)


Kram till er alla.

 
 
Ingen bild

stellan

25 mars 2010 21:57

ja det är vår här också för katten har vågat sig ut en stund men fy vad det var blöt om tassarna
och var vad dödsorsaken på bilskrället då

 
Ingen bild

stellan

25 mars 2010 21:59

för resten bor du inte i grindstugan?

 
Ingen bild

Maggan

25 mars 2010 22:55

Och vad fick bilen, böldpest eller?????

 
Ingen bild

Britt

26 mars 2010 11:29

Nej, men när Janne tog av däcket konstaterade han att hela bakvagnen sitter löst. Och före det undrade han hur jag vågade köra med den när det luktade bränt av oljan som rann på avgasröret.
Och att det låter konstigt från höger framhjul ibland när jag svänger.
Någon som vill ha en gammal skitbil?

 
Ingen bild

stellan

26 mars 2010 18:22

nej tack jag har redan ett antal redan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt - 29 november 2011 20:47

Adress till nya bloggen: http://vintillvatten.bloggplatsen.se/ Lycka till! ...

Av Britt - 10 november 2011 10:17

Eftersom det här har varit en blogg om min sorg efter Magnus, så har den uppfyllt sitt syfte. Någon gång i framtiden, ska jag skriva ut alla inlägg och spara dem åt framtiden. Men sorgen, den som orsakade mig smärta. Den finns inte mer och jag ha...

Av Britt - 17 oktober 2011 19:24

Att leva, ger en hel del skräp som man samlar på sig och stoppar ner i ryggsäcken. Jag har tryck ner en hel del och sen har jag fortsatt att pressa ner. Eller mer korrekt jag har valt att trycka ner en del jobbiga saker längst ner med blytyngder,...

Av Britt - 16 oktober 2011 18:33

                     

Av Britt - 9 oktober 2011 11:58

Nu när jag har så mycket annat att göra, har jag börjat läsa sagan om ringen, men jag läser ny översättningen och helt plötsligt får orden ett annat liv och en annan poesi. Jag gråter när jag läser boken, den berör på ett helt annat sätt än vad de ...

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards