Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Internet

Av Britt - 4 mars 2010 19:10

så då har jag äntligen fått internet.

Och kan börja terrorisera världen igen!



På västfronten intet nytt heter en bok jag läste i sjuan, men för mig är det mer så här på kärleksfronten allting skit. Jag vet varken ut eller in.

Hur kan någon veta om personen man är kär i besvarar ens känslor?

Hur tycker ni att det är? hur visste ni att den ni var kär i hade känslor för er?

Var det svårt? Tog det lång tid?


Just nu vet jag inte hur jag ska agera...live and let go eller hänga kvar och hoppas på en fortsättning?

Alla, råd och tips är välkomna.

Kram

 
 
Ingen bild

brosan

4 mars 2010 19:59

ja den frågan är historiskt intresant för så många filmer och pjäser och dickter sånger om det ämne och så vidare som har skrivits och ingen vet hu så hemskt
men när du vet så kommer du att veta att de är besvarade

 
Ingen bild

Britt

4 mars 2010 20:39

Jaha tack för det ut tömmande svaret...hå hå ja ja
Hur är det med Janne för resten? Har han läkt helt?

 
Ingen bild

stellan

5 mars 2010 18:38

ja han håler nog på att läka ihop han har tagiit bort nån skruv i början av veckan så nu får han nog var hema en fjorton dag så att det läker til igen
ja vist var det ett bra svar men är det inte så som jag svarade

 
Annika

Annika

6 mars 2010 19:39

Är janne skadad?

Man vet aldrig om någon tycker om en tillbaka, aldrig säkert. Det enda sättet att få veta är att fråga och få ett ärligt svar. Ja, uppvaktning, blyghet och en vilja att träffas/prata är små tecken i rätt riktning men helt säker? det är man nog bara när personen tar en kula för dig. på riktigt.

http://wilanand.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt - 29 november 2011 20:47

Adress till nya bloggen: http://vintillvatten.bloggplatsen.se/ Lycka till! ...

Av Britt - 10 november 2011 10:17

Eftersom det här har varit en blogg om min sorg efter Magnus, så har den uppfyllt sitt syfte. Någon gång i framtiden, ska jag skriva ut alla inlägg och spara dem åt framtiden. Men sorgen, den som orsakade mig smärta. Den finns inte mer och jag ha...

Av Britt - 17 oktober 2011 19:24

Att leva, ger en hel del skräp som man samlar på sig och stoppar ner i ryggsäcken. Jag har tryck ner en hel del och sen har jag fortsatt att pressa ner. Eller mer korrekt jag har valt att trycka ner en del jobbiga saker längst ner med blytyngder,...

Av Britt - 16 oktober 2011 18:33

                     

Av Britt - 9 oktober 2011 11:58

Nu när jag har så mycket annat att göra, har jag börjat läsa sagan om ringen, men jag läser ny översättningen och helt plötsligt får orden ett annat liv och en annan poesi. Jag gråter när jag läser boken, den berör på ett helt annat sätt än vad de ...

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards