Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Jaha ja

Av Britt - 16 augusti 2009 19:57

Så var man där igen, snart infaller bröllopsdagen och gissa hur jag mår?

Hör jag urkasst, någon? Skitdåligt, har vi en skitdåligt någon, eller vansinig panik ångest?

Det här är inte roligt, det här är verkligen inte roligt. nu har jag mått bra så länge och haft det lugnt så länge...

Men vad får vara för evigt, och naturligtvis har min kurator blivit sjukskriven.

Nu vet jag att hon har en livshotande sjukdom, så det känns ju inget bättre.

Så jag står utan samtals hjälp och antas ta mig fram bäst jag gitter...

Men jag är ändå glad åt de dagar jag fick när jag fick må bra.

Jag får tänka på dem och se tiden ann.

Själviskt, ja, det är det. Men vem ska annars tänka på mig?


Fan Magnus vad skulle det här vara bra för?



 
 
Hesseltine

Hesseltine

16 augusti 2009 20:41

Ja du, det undrar vi lite till mans, gör vi. Och, vet inte om det hjälper nått alls, men jag tänker på dig.
Jourhavande kompis, eller nått liknande, kan det vara en tanke? Bara som en ide när din kurator är otillgänglig.

http://hesseltine.seanchaithe.net

 
Hesseltine

Hesseltine

16 augusti 2009 20:42

För övrigt måste jag säga att vis-a-vis din 'lol' i förra inlägget....så är det absolut bästa att han håller skölden UPP OCH NER!

http://hesseltine.seanchaithe.net

 
Ingen bild

brosan

16 augusti 2009 21:56

men hopa över den dagen tänkte jag först
men det är inte lätt förstår jag tro jag mig veta
försök att stå ut när det är som värst så brukar det bar bli värre

 
Ingen bild

Maggan

17 augusti 2009 12:57

Vi finns här den dan (som alla andra dar) om du behöver oss. Kram:)

 
Ingen bild

Britt

17 augusti 2009 13:05

Ja, du Hess är det inte underbart.
Och ni andra tack för att ni finns och att jag får hjälp från er:)

 
Ingen bild

Annika

17 augusti 2009 15:33

Ja fy Magnus, vad skulle du göra så här för. Mamma, du får skämma bort dig själv och ge dig själv presenter och nån lyxig middag eller nåt som kompensation...eller nåt..kram.

 
Syster yster

Syster yster

23 augusti 2009 19:29

Hm Bröloppsdag... jag glömmer alltid min. Skall vi fira din i stället. Vi kan ta med fika och sjunga fula sånger vid graven! Om vi sjunger riktigt fult kanske Magnus kommenterar det!

http://mina-jakthundar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt - 29 november 2011 20:47

Adress till nya bloggen: http://vintillvatten.bloggplatsen.se/ Lycka till! ...

Av Britt - 10 november 2011 10:17

Eftersom det här har varit en blogg om min sorg efter Magnus, så har den uppfyllt sitt syfte. Någon gång i framtiden, ska jag skriva ut alla inlägg och spara dem åt framtiden. Men sorgen, den som orsakade mig smärta. Den finns inte mer och jag ha...

Av Britt - 17 oktober 2011 19:24

Att leva, ger en hel del skräp som man samlar på sig och stoppar ner i ryggsäcken. Jag har tryck ner en hel del och sen har jag fortsatt att pressa ner. Eller mer korrekt jag har valt att trycka ner en del jobbiga saker längst ner med blytyngder,...

Av Britt - 16 oktober 2011 18:33

                     

Av Britt - 9 oktober 2011 11:58

Nu när jag har så mycket annat att göra, har jag börjat läsa sagan om ringen, men jag läser ny översättningen och helt plötsligt får orden ett annat liv och en annan poesi. Jag gråter när jag läser boken, den berör på ett helt annat sätt än vad de ...

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards