Alla inlägg den 21 september 2009

Av Britt - 21 september 2009 19:08

Glömde att meddela er att mitt modem till tvn är sönder och jag får ett nytt om tre dagar, om jag har tur:)

Men nu är jag så trött på Telia så jag kräks.


Av Britt - 21 september 2009 18:45

Just då när man mådde bra då ska det hända nått igen.

I går när vi skulle åka hem från Loka så lyckas jag med konsstycket att ge grannbilen ett märke.

Och snäll som man är sätter jag en lapp på rutan.

vill ju betala för det här, med hjälp av försäkringsbolag, det visar sig att det är Maggan som får stå för detta då set var hennes bil.

Så nu åker hon på en premie höjning i 3 år på sin bilförsäkring.

skit så går det när man ska försöka vara snäll.


Har mått dåligt för det här hela dagen.

Blev lite bättre efter lunchen då Maggan var här och lättade upp stämningen.


Mer då, idag har jag haft sällskap av Tula och hon har fått måla en dörr åt mig, uttnytjar släkten av bara den.

Det var trevligt och skoj att ha henne här:)


Jag har också skickat iväg en massa jobbansökningar, så just nu är jag ganska slut.

Ska ta atg i Edshults årsrecept igen. en är lite vek i skallen känner jag.


Nåväl ha det gott alla där ute, både ni som fastnat i tradera träsket och ni som inte gjort det än.


Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards