Alla inlägg den 8 september 2009

Av Britt - 8 september 2009 14:01

Omröstning:

Här kommer resultatet, det var 8 personer som röstade.

En person var röstade på:

Vid samma tid som han kommer att tappa det.

Han kommer att överkompensera det och bli pudelrockare.

När han ska fylla 2 och kommer på att det är flickor inbjudna till kalaset.

Nej han är söt som han är.

Skalligt är sexigt och William anar det.


Två personer röstade på

Hår, ska han ha det?


Jag tackar för visat intresse och återkommer med en omröstning när jag kommit på en.


Läste på en blogg idag dessa tänkvärda ord:

Mitt köksbord är en magnet för en massa konstiga saker, muggar, böcker, tidningar och annat smått och gott.

Har insett att mitt databord är en sån magnet.

Dags att göra något åt det.



 Cool

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards