Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Britt - 18 oktober 2009 19:19

Det här har varit en lång helg.

Jag har hunnit med att hålla ett föredrag i Falun, en snabb handlingsvända på kupolen, slängt ved, pratat med christian och sett på när Lena, Per, Karin och Maggan, har malt älgfärs. Jag har också bestämt mig för att söka hjälp för bilen, planerat en resa till skottland, kollat på facebook, bloggar och lyssnat klart på en bok.


Nu ska jag göra stretching och sen får vi se, säng eller internet.


Föredraget var för Lectorium Rosicrusianum och det var första gången jag höll ett sådant.

Nerverna var lite spända, men jag tror att budskapet gick fram. tyvärr kom det bara en person, vi måste bli bättre på att annonsera.


Saknaden efter Magnus går som vanligt upp och ner, men det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Har hans foto här vid datorn, som en tröst och som ett minne av det vi hade tillsammans.


Ni får ha en fin vecka, jag ska försöka ha det. Snart kommer Christian hem.


Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards