Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Britt - 4 oktober 2009 12:12

Ja, det kan man undra. Vad har framtiden i beredskap för mig.

Har jag inte fått övermåttan av allting, har jag inte lärt mig läxan?

Jag har fått ett barnbarn, det slår allt jag fått eller varit med om i livet.

Jag har varit med när min man dog, hur många är det som får det?

Jag kommer att flytta ner till Edshult och få vara nära Lectorium, jag får chansen att verkligen arbeta på en konferensort. Hur många får det?

Jag känner mig otroligt lyckligt lottat idag, och den känslan ska jag njuta av.

För vem vet vad framtiden för med sig?


Jag har också insett att jag har vänner, jag har riktiga vänner. Hur jag kunnat missa det är för mig en gåta.

Möjligen har jag ägnat mig åt för mycket navelskåderi.

Men som tur är så har jag nu höjt blicken och kan se med nya ögon.

Och det jag ser är mina vänner, mina syskon och min familj.

Vill passa på att tala om hur glad jag är över er, tack för att jag fått lära känna er:)


Andra saker:

Badrummet närmar sig slutspurten.YYYEEESSSS

Nästa vecka kommer jag att vänta på telefonsamtal från trolig ny arbetsgivare. YYEEEÄÄÄÄ

Jag kommer att ha elevens val bild på tisdag. ÄNTLIGEN

Och jag kommer att träffa Anna Brännström på onsdag. SKÖNT


Som sagt var en vecka är slut och en ny står för dörren.

Men hur ska vi då komma ut?

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards