Alla inlägg den 13 april 2010

Av Britt - 13 april 2010 17:46

Sitter här och förbereder mig inför kör övning i kväll. det har varit en kaotisk dag med många tankar och omtumlande upplevelser.

Som tur är så har jag beställt en frälsar krans och den hade kommit idag på posten.


I går blev jag av med golfen, weeee

Janne som reparerar bilar tog den i utbyte mot ett kamremsbyte:)

Undrar vem som tjänade mest på den affären:)

Jag hoppas att det var Janne, för när han startade bilen rök det från ratten.


och lägenhet har jag fått tag i den 1 juni får jag flytta in, så alla som känner att jaaa, äntligen får jag lov att hjälpa någon att flytta. hör av er till mig så fixar vi en härlig inflyttnings helg. det gör inget om ni kommer långväga ifrån, ni kan säkert tälta på gården:)

Det är allvarligt menat känner ni att det var länge sedan ni såg mig och villgöra en god gärning så tar jag tacksamt emot all hjälp jag kan få, ju fler vi blir desto lättare blir det att bära. Kanske att jag till och med kan få Ingemar att, göra en liten andakt av flytten om vi blir tillräkligt många:)


Min lägenhet ligger i Ekenässjön mitt emot pizzerian, så mat kommer det att finnas. Tänk er det pizza och kall öl efter en varm dag med bärande av kartonger och annat:)

Klart ni kommer:)


Krama en präst, det behöver de.


Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards