Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Britt - 24 februari 2010 16:18

Mitt förra inlägg blev lite konstigt sitter på biblioteket i Eksjö och hade bara fem minuter på mig att få ihop ett inlägg:)

Puh, men då blev det som det blev.

Jaha hur lever livet med mig då?

Jobbar och sliter, ibland får jag bara hjärnsläpp på mina elever.

De pratar Somaliska hela dagarna och har så svårt att ta till sig när jag säger att de ska prata svenska.

Som tur har träffar jag två holländska elever två gånger i veckan och de piggar upp mig.

I övrigt är jag på väg in i mejeriet, som de kallar Grindstugan, här i Eksjö.

Den 13- 14 mars ska jag försöka hämta lite bord och hyllor från Vansbro.

Bilen är det fel på men jag har fått hjälp av en person som heter Janne och ska nog få den att fungera igen:)

Tur för mig att det finns snälla människor som känner bilreparatörer:)

Ja så är det, just nu.

Ser ni en präst så krama honom, det kan han behöva:)

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards