Alla inlägg den 29 november 2010

Av Britt - 29 november 2010 16:09

Jag är sjuk, genom förkyld och har inte kommit ur sängen förrän klockan ett.

Men som tur är har jag två filmer jag kan se om och om igen:)

Lady of the Water och dumma mig. Två stycken helt otroligt bra filmer.

Vad sker i övrigt då:

Den första december ska jag hålla i textläsning under en bönestund i Hult.

Den fjärde december ska jag konfirmeras i Ekenässjöns kyrka klockan 18:00.

Ni får gärna komma!!


I övrigt har jag fått två Ungerska elever, så nu står jag där igen och känner mig korkad när jag inte kan göra mig förstådd och de ser ut som fågelholkar.

Men det går framåt, förutom nu då när jag är hemma och sjuk.


Ett kort inlägg fick det bli idag för nu ska jag lägga mig igen, kram till er alla där ute!

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards