Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Britt - 19 maj 2009 21:17

Lyssnar på pet shops boys You where allways on my mind och gråter och gråter och gåter....här går det framåt;)


Av Britt - 19 maj 2009 17:54

I söndags när jag kom hem insåg jag det hemska med attresa bort är att komma hem.

Jag saknade Magnus och grät mig igenom natten, sen när jag åkte till jobbet lyssnade jag färdigt på "hanteringen av odöda" och insåg då att det enda jag vill är att få behålla honom och i samma stund insåg jag att min sorg har kommit en bit på vägen. Jag kände att jag förändras, jag är inte längre den jag var för två månader sedan.

Jag är bättre...

Så det går framåt och det är bra, nu bävar jag inför urnsättningen...


Skolan som Klas tittade på var helt ok, engagerade lärare, engagerade elever och en underbar natur. Så nu har Klas ett svårt val.

Jag vet att vad han än väljer kommer det att vara rätt.


Sven-Göran, jag kan inte skriva inlägg på din sida får inte upp några bokstäver, men den är jättefin.


Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards