Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Annika, William och Andreas.

Av Britt - 18 juli 2009 08:15

I dag är det mycket bättre, har fått veta att Andreas, William och Annika kommer på måndag

Gissa om jag längtat efter deras besök...

Äntligen får William se sin mormors hus igen.

Och jag får träffa dem.

Det kan inte bli bättre:)

Så nu i helgen ska jag pröva att bygga klart en grill:)

Just nu ser det ut så här:


Och så här såg christian ut när vi var på Ståuppkomikerna:


Och så här glad var Magnus när han fick åka hem:)

 

 
 
Ingen bild

stellan

18 juli 2009 11:55

ja vi kommer antagligen och grillar på flygdagarna om du är hema då

 
Ingen bild

Tave

18 juli 2009 12:28

Lycka till med grillbygget!

Hoppas det är okej i övrigt!

*KRAM*

 
Ingen bild

Britt

18 juli 2009 20:20

Till Stellan jag är inte hemma då...
Och jag har prövat att mura och insett, att jag INTE är någon murare;)
Så var det, med det.

 
Ingen bild

STELLAN

18 juli 2009 22:43

ja det har jag åkså prövat att mura och jag märkte sama sack som du att jag är ingen murarer
Men jag bryde mig inte och murade bara på så det fick bli som det blev
så försök en gång till

 
Ingen bild

Britt

19 juli 2009 10:13

I natt kom jag på vad jag gjort för fel, och då var jag på väg ut för att göra om det.
Men nu har jag gjort ett nytt försök och nu är murbruket slut så nu måste jag vänta till imornn med att fortsätta:)
Livet är fyllt med tappade sugar...

 
Ingen bild

stellan

19 juli 2009 10:33

ja jag ser tapade sugar mest runt sandlåder och gunstälningar ser man mest av dem
okej vad bra att du har hittat felet synd att bruket skulle ta slut då
jag har sama dendens att komma på sacker och gå ut mit inatten och försöka en gång till tror du att man är tröt på moronen och sanna undra vad jag har gort för nåt då

 
Ingen bild

B ritt

19 juli 2009 19:48

Det kan jag tänka mig :))

 
Annika

Annika

19 juli 2009 20:04

Ja, grill grill grill! =D Ja men jag kan ju inte kommentera, jag är ju på semester! =P

http://wilanand.wordpress.com

 
Hesseltine

Hesseltine

21 juli 2009 01:52

Det var också en grill. Antar jag. Eller nått. :)

Nej, jag ska inte säga nått, jag planerar en oljefat-kap-i-två-grill. Kanske. Om jag hittar ett bra galler. Hoppas att det funkar, bara.

http://hesseltine.seanchaithe.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt - 29 november 2011 20:47

Adress till nya bloggen: http://vintillvatten.bloggplatsen.se/ Lycka till! ...

Av Britt - 10 november 2011 10:17

Eftersom det här har varit en blogg om min sorg efter Magnus, så har den uppfyllt sitt syfte. Någon gång i framtiden, ska jag skriva ut alla inlägg och spara dem åt framtiden. Men sorgen, den som orsakade mig smärta. Den finns inte mer och jag ha...

Av Britt - 17 oktober 2011 19:24

Att leva, ger en hel del skräp som man samlar på sig och stoppar ner i ryggsäcken. Jag har tryck ner en hel del och sen har jag fortsatt att pressa ner. Eller mer korrekt jag har valt att trycka ner en del jobbiga saker längst ner med blytyngder,...

Av Britt - 16 oktober 2011 18:33

                     

Av Britt - 9 oktober 2011 11:58

Nu när jag har så mycket annat att göra, har jag börjat läsa sagan om ringen, men jag läser ny översättningen och helt plötsligt får orden ett annat liv och en annan poesi. Jag gråter när jag läser boken, den berör på ett helt annat sätt än vad de ...

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards