Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Magnus

Av Britt - 2 april 2009 21:00

Min man sen sex år gick hastigt bort den 22 mars.

Han lämnade mig i ett jättelikt kaos och för att hitta en väg ut ur sorgen tar jag hjälp av denna blogg.

Här kommer allt att samlas och ventileras.

Men jag börjar med en tyst minut för Magnus Lindberg.

 

 
 
Babyborderline

Babyborderline

4 april 2009 22:51

Åh jag beklagar sorgen och smärtan som måste vara oändlig och outhärdlig. Skriv, skriv allt vad du orkar så kanske kanske det onda lättar för ett slag. En dag kommer ärren att blekna även om det kan kännas avlägset idag. Fortsätt kämpa, varje dag är en kamp att vinna.

MVH,
Babyborderline

http://babyborderline.com

 
Malle

Malle

2 maj 2010 09:23

Jag miste min man sedan 8 år sedan i en insulinchock den 18 April i år....hit har jag söt mig för att få en inblick i hur man skall göra för att överleva...att andas....och inte bli galen och kasta sig utför ett stup av smärtan. Såg att du funderar på att lägga ner bloggen....tur att jag hittade hit nu innan då :) Jag har en blogg jag med och skulle du någonsin bli nyfiken på vem jag är så be om lösenordet, den är liten och intim och låst förmin dotters skull...vår dotters skull....hon som inte längre har ngn pappa.....

http://metallmalin.blogg.se

 
e-k

e-k

26 september 2010 12:02

Hej

För det första, jag beklagar, jag vet precis vad du går igenom. Önskade att jag hittat din blogg långt tidigare. Min man dog april -08 efter att vi levt ihop i 37 år. Jag har haft en mycket intensiv tid. Kastade mig ut i livet, parallellt med att jag medvetet bearbetade sorgen och saknaden på alla tänkbara sätt. Kärleken kom till mig igen och det är en gåva att vara tacksam för dock är det väldigt ledsamt med mina tre vuxna döttrar som inte kan acceptera min val, de upplever svek.
Nåväl, det var lite om mig. Vill och önskar du kontakt får du gärna det.

En kram till dig från mig

http://www.steeperz.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt - 29 november 2011 20:47

Adress till nya bloggen: http://vintillvatten.bloggplatsen.se/ Lycka till! ...

Av Britt - 10 november 2011 10:17

Eftersom det här har varit en blogg om min sorg efter Magnus, så har den uppfyllt sitt syfte. Någon gång i framtiden, ska jag skriva ut alla inlägg och spara dem åt framtiden. Men sorgen, den som orsakade mig smärta. Den finns inte mer och jag ha...

Av Britt - 17 oktober 2011 19:24

Att leva, ger en hel del skräp som man samlar på sig och stoppar ner i ryggsäcken. Jag har tryck ner en hel del och sen har jag fortsatt att pressa ner. Eller mer korrekt jag har valt att trycka ner en del jobbiga saker längst ner med blytyngder,...

Av Britt - 16 oktober 2011 18:33

                     

Av Britt - 9 oktober 2011 11:58

Nu när jag har så mycket annat att göra, har jag börjat läsa sagan om ringen, men jag läser ny översättningen och helt plötsligt får orden ett annat liv och en annan poesi. Jag gråter när jag läser boken, den berör på ett helt annat sätt än vad de ...

Presentation


Mormor brings the bulls....

Omröstning

Hösten, är den härligt underbar eller bara eländig?
 Härligt, sparka gula löv under gatlyktornas sken.
 Förfärlig, traska i mörkret och halka på löv.
 Vad, menar ni? Jag åker utomlands.
 Sa du sten?

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards